Monday I could fall apart, Tuesday, Wednesday break my heart

Hej bloggisen, tänkte berätta om min vecka. Först har jag fått ett par jättefina nya skor, åh, kolla va fina. Hade dom förra veckan tills jag fick skavsår. 
Det blev dock lite för kallt i skolan så jag gick mest runt och letade efter element sen satt på golven.
Sen var det våffeldagen och jag och brudarna gick på buffe 
Här är en bild  på min fina vän Elvis som brukar sitta med mig när jag sitter på golven vid elementen. Inte för att hon vill utan för att jag mutar henne med tuggumin. Bli min vän så får du också tuggumin.
Outfitbild nr 2. Werk
Lekte med mina töntiga kompisar i skolan samma dag. Skåda mina fina 'hängande' gubbar. 
Veckans naglar. 
Ser inte min käraste så mycket på senaste tiden men vi har alltid lika romantiska sms konversationer
Gick på min systers skiva där våra päron hade jätteroligt. Dom vek hattar och blommor och lekte med servettgubbar. Hur söta?!
'lillebror ska också vara festlig'
Hängde med låjs en dag, nu har hon åkt iväg en vecka, sadface från mig som är som är fast i sverige
Och jag träffade the the bae på stan, vi köpte smoothie och satt i solen och prata.
Sen har jag gjort massa roliga armband själv. Vill typ göra några där det står 'gör ditt jobb' till alla dryga lärare jag har som inte verkar bry sig ett skit om sina elever.
Sist vill jag bara visa min studentklänning som äntligen har kommit. Jag älskar den på bild men är inte helt säker på passformen när jag ser mig själv i spegeln. oh well
Åh och dagens aprilskämt idag är jag som åker till skolan för att gå på en lektion och får reda på att den är inställd. YAY ME



Kommentarer

Oh va fin du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback