Jag skulle kunna dö nu, med kinden mot din hals

Hej. Dom senaste dagarna har jag: Sett ut såhär
Och såhär en annan dag. (fur + velvet = <3)
Lekt med ljus från kristaller
Lekt med Louise i biblioteket. Skåda, Louise nöjda min när hon fotar våra skor. 
Föll för grupptryck och fotade också våra skor. 
Kollat på finaste musikvideon och önskat att jag var Veronica Maggio

Njutit av vädret för första gången sedan sommaren.
Haft på mig handskar som är äldre än jag.
Mått dåligt och kände att Solestruck gänget och jag är 'sole-mates'
Åkt till Stockholm
Träffat bästa killen i världen. 
Sen köpte jag en fågel, kollade på frozen 4 gånger, lovade mig själv att vara nyttig, åt choklad sekunder efter mitt löfte, drack förmodligens årets sista julmust *tårar*, räknat hur många dagar det är tills dom börjar sälja påskmust, varit nöjd med livet och nu bloggar jag. Pussåhej.



Kommentarer

"sole-mates"..... u suck
och bilden på mig var JÄTTEFUL

Svar: det är för att du är jätteful baby
Johanna Lundvall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback