Alla för alla och en för en

Tjenamossa bloggen! Det var länge sen. How u been? Kolla på alla saker jag har gjort:
Jag fick en onesie av min mormor som är så fruktansvärt bekväm det är löjligt. Fashion a la jättebäbis style. Love it, hate it 
Har ätit bananmackor typ varje dag för det är perfection. Testa det, it will change ur life!!
Och kollat på GOT, Daenerys Targaryen in my <3 Ber till både dom gamla och dom nya gudarna att hon inte dör!
Haft helsvarta outfits för att svart är den bästa färgen. Svart all day every day.
Och jag ber om ursäkt speciellt till alla er fans som längtar efter bilder på mina naglar vecka efter vecka, så här kommer tre.
Är det konstigt att jag tar fler nagelbilder än selfies?
Och jag tar ganska många selfies. Typ som denna, hade bara så himla strong eyeliner game den dagen
Sen kom våren till Uppsala. Och jag och alla andra i världen var lyckliga. 
Kan gå runt i tunna byxor och klack utan att frysa <3
Tog selfies på bussen efter en kontrollant kollade mitt ogiltiga busskort och sa att det var giltigt. Stenhård brud här asså. Gör man så lite som att blinka vet dom och då får man böter, men jag är iskall.
Njutit av sjukt löjlig konst från IKEA och min egen skugga i skolan. Ser ut så när jag smyger in en halvtimme sent till lektioner som en ninja
Har prytt mitt skåp med fina saker jag snodde efter internationella kvinnodagen. Feminist javisst!
Tagit ännu fler töntiga selfies, denna gången på toan
Använt min nya otroligt fina väska. Den är som en plastig marshmallow som visar världen vad jag tar med mig till skolan. Spännande! 
Har också hälsat på på universitetet och tyckte den lilla godisasken jag fick var fruktansvärt roligt.  Fak u själv lixom hehehhe. Sen kom jag hem och såg att jag faktiskt kan ha mitt hår lite utsläppt sådär utan att se ut som en svamp. Började likna coconut head lite för mycket där



Kommentarer

Jag hade förväntat mig ett "du rör inte skorpan ditt vidunder!"

Svar: haha snart så!
Johanna Lundvall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback