Vardagsmisär

Jag sitter i mitt rum och lyssnar på min mamma och hennes tanter som PRATAR ÖVER LES MISERABLES. Asså hela I dreamed a dream sitter dom och pratar om annat. HUR?!!! Hur kan man inte lyssna när en gudinna som Anne Hathaway sjunger?!!! I just can't. 
Påtal om kärlek till les mis så hade jag min favvo tröja på mig för några dagar sen. Cosette my sweeety <3 
Annars har veckan varit ganska dryg. Ni vet när man bara känner sig deppig men inte vet varför. Orkar lixom inte göra något, vill bara krypa ihop och gråta. Stämningen har definitivt bekräftats av vädret #dysterbussresa
Äcklig chey i skolan. Seriöst jag minns inte hur många dagar det var sen jag dushade senast innan jag tog bilden. Gross på helt ny nivå. 
Ercan försökte muntra upp mig och tog mig till vintage affärer. Vi skulle undvika the usual shopping men det slutade på H&M endå. Köpte den fina magtröjan med blommor där. Börjar längta rejält till våren.
Och nu ska ni få höra det sjukaste på hela veckan. Jag hade filmkväll med brudarna och vi köpte en massa onyttigt ofc. MEN när vi skulle öppna chipspåsen var den typ full EN TREDJEDEL. Se själva, vi har inte tagit ett enda chips innan fotot. Det är helt sjukt den var såååå tom. Kollar dom inte så att alla väger lika mycket eller nåt? Detta är faktiskt tragiskt. Något måste göras åt saken! 
Mitt sanna jag och veckans konstanta humör visas på den sista bilden. Nu ska jag plugga för första gången iår. Fy va mitt liv är jobbigt.  Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback