Påsk???

Hola el bloggo. Dags att läsa om mitt spännande liv. 
Jag har läst massor GOT och fått massa kul fakta som dom inte tar upp i serien typ som att Dany var 14 när hon blev gravid och att Hordor egentligen inte heter Hordor. Sen att alla är SUPERdramatiska hela tiden är ju också ett stort plus. Love it.
Andra roliga saker att läsa är mina och Ercans sms-konversationer. Vi är så jättesöta, typ som paren i TV. Eller inte.
 
Har också varit typ är såhär Miley-fin nuförtiden. 
Gjort mina bildläxor för första gången ever.
Och har avundas mina fåglar som är jättekära nu på våren och sitter och pussas konstant. Det är som i Bambi när alla blir 'tonåringar' och hoppar runt på rosa moln. Känner mig som ugglan som är fett dryg mot dom och ba HOHO FÅR JAG VA MED.
Aprilvädret har gjort allt dåligt föruom skolan. För min skola är mysigast i världen när det regnar. Med alla paraplyn överallt.
Såg ut såhär innan Katte by night. Dvs Katte som var öppet till 2 på natten med aktivitetet etc. Trots att jag gick hem strax efter 11 var det förvånansvärt roligt med disco, tjur och alla fulla människor.  
Någon tweetade om mitt liv.
Fick den finaste och äckligaste "pälsen" av mamma som förstörde mina favoritbyxor. Den går ner till knäna och jag älskar den. Ett bra sätt att ha samma outfit två dagar utan att folk märker. 
Sen åkte vi till Sälen!! 
Där jag fick hjälp av Elve med bildläxan
Och hade flawless outfits
Fångade kinkyness på snapchat
Lekte ett slags pictionary där stavning tydligen inte räknas. 
Ännu mer FÄSHÅN
Och en kväll fick vi tjejer chansen att sminka killarna om dom fick sminka oss och det kan ha varit höjdpunkten på resan. Asså hur fina är killarna, dom borde sminka sig varje dag.
Nu är jag hemma ensam hela dagarna och gör ingenting. Idag när jag äntligen skulle få träffa folk blev det inställt och jag fastnade hemma igen. Snygg och fixad men ensam. Wä. Glad påsk bitches 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback