Take these broken wings and learn to fly

Kolla, det är mindre än en vecka sen jag bloggade sist. 4 dagar för att vara exakt. Kan jag kalla mig proffessionell än? Nej nu måste jag lugna ner mig, kan inte ändra cv't innan jag fått 10 läsare.
Vill presentera er alla till min nya fågel. Hon heter Starr och vi är kära. Eller jag är kär i henne, hon är kär i Ringo (fågel nr 1) och Ringo hatar alla så det är lite trubbel i paradiset. Det tropiska paradiset. Vi har ett litet birdie-shore tema här i mitt rum. Mest drama om obesvarad kärlek, från Ringos sida.
KOLLA VA FIN HON ÄR
Gud så cute
Annars har jag: haft på mig en fin pinafore klänning. ( Ja, vi har toaletter i hallen hemma hos mig, nej jag vet inte heller varför)
Blivit photobombad av voldemort
Fått mitt offer till KILLER FINALEN
Varit på en skolförening som jag inte är medlem i för mina natur-kamrater dissade mig. Temat var 'jazz och glass'
Ätit sallad och sett svår ut tsm med en töntig kille. Bara kolla. Kolla va svår han ser ut att vara!!!
Kollat på louise när hon leker med Starr. #petthepet
Och sen har jag gått på dans fuego, ätit mörk choklad i tro om att det är myyyyyyyycket nyttigare än ljus och blivit ledsen när det inte riktigt var så, spelat piano och planerat helgens festligheter. Ciao for now



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback