När lyktorna tänds

Idag och igår har varit relativt ohändelserika. Typ not so desperation-day. Har kollat på film och kollat igenom min tumblr. Jag älskar tumbr, speciellt min egen. 
Började kolla om på AHS season 1. Såg ju den när den kom ut 2011 och kommer inte ihåg allt men jag tror inte jag klarar av att se den igen. Har känt mig sjukt känslig på senaste tiden och ibland vet man bara vilka saker som kommer få en att må värre. Och sen skiter man i det och ångar sig som in i helvete.
Måste hitta något annat att underhålla mig med. Typ freaks and geeks, sådär snäll och barnvänlig. Har ni tips på feelgood serier som den blir jag jätteglad. 
Bild på en trött Johanna för hon kan inte sova trots att kl är halv fyra på morgonen pga feels. 
Jag hade iallafall fina naglar, matta vita <3 <3 <3
Har en ny klänning också som så sommar söt, vill bara att det ska bli varmt nu så jag kan ha den med bara ben.
En Valentines-Malin som fick ett chips i tandställningen. Där satt hon som en liten utvecklingsstörd kanin. Very cute.
Fångade Elviras på bild också när hon smakade Oreo-glass for the 1st time. SO DELISH
Vi såg också dom roligaste kopiorna på Oreo samt Ballerina när vi skulle köpa tidigare nämnd glass plus chips
Här är Johanna upp tidigt för den dagens enda lektion som var inställd. Pro: kunde använda outfiten dagen efter för ingen såg mig komma och åka från skolan. Con: åkte till skolan på en annars ledig dag. Vilket gjorde att jag hade lust att döda någon (min fittbildlärare som inte kom) hela resten av dagen. Varför gå upp sju när man inte behövt gå upp alls?! ÅH!
Lite senare på veckan då mina naglar tycks ha färgats av kläder och inte längre var vita utan blåa. Lite snyggt endå kanske. 
Outfit 2 jag orkade fota. Denna dagen på allaHJ dagen. Mina awesome strumpor ser ni också. Grumpy cats 4 lajf
Nu har jag lov. LÄNGE LEVE LOVET. Tänker inte göra något annat än att äta, jäsa och umgås med bra folk. PUSS



Kommentarer

Brooklyn nine nine, DEN SERIEN ÄR KULIG! Jag blir iallafall glad av den :D

Svar: åh ja tack!
Johanna Lundvall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback