Sånna som oss är aldrig framme

Jag kom precis ut ur dushen och kände att min sångröst bara var out of this world i badrummet men nu låter jag som en dränkt katt igen. Buhu.
Nu ska jag lägga upp massa bilder för det är så man gör på bloggs.
Här är en outfitbild på min midja? Den är fin för man ser inte mitt osminkade ansikte och fettiga hår.
På pendeln till uppsala. Dimmigt och melankoliskt väder kan göra mig dimmig och melankolisk. 
Om man bara har svarta naglar är man en basic bitch, därför har jag glitter på mina. 
Okej nu ska ni höra vad min bästa kompis gjorde. Hon kom upp, på sin födelsedag, från Malmö, ynka två nätter för att vara med mig och fira!! OCH hon tog med sig falafel från malmö och var allmänt supergullig och jag saknar henne redan och varför bor vi i olika städer, jag kommer börja gråta om jag börjar tänka på hur långt det kan va tills nästa gång vi ses :'((((((((( asså kolla va söt hon är. gud. 
Vi utforskade stockholm själva på natten och lärde oss att det inte är lätt med lokaltrafiken där. Men det gjorde inget för vi tycker om att sitta på bussen 30 min extra.
Sen kom en lördag och eftersom mitt päron är borta bjöd vi hem lite folk.
Som en flock antiloper flockas till vattnet, flockar sig tonåringarna till chipsen. #bjötiful #chipsorgie
Creepy Louise iz Creepy
Gangsta rap Emma är ganska rapp HAh hA Ha HAahaH
Pommes frulle. Typ godast i världen.
Påvägen hem. Shit va depp
Nu målar jag naglarna (för det är söndag idag) och kollar på film samtidigt. Ser sjukt lite fram emot denna vecka men också sjukt mycket fram emot fredag för fredag=början på helg=kompishäng=pojkvänshäng => lör=allahjärtansdag=romance=MAT=LOV och det är allt jag bryr mig om. Låt ledigheten flöda så snart som möjligt. Gärna nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback