ALLA ❤ DAG

Så var dagen här igen. The D-day. Dickentines day. Nej men jag har faktiskt alltid tyckt om Valentines, mest för att jag har en fetish för att göra töntiga kort och detta är typ den enda dagen på året man kan göra och dela ut dom utan att vara så weird att man får stenar kastade på sig. Så jag gjorde cirkus 10 kort. Som ni ser på bilden. Very enkla and very töntiga. Precis som jag.
In the kort making zone
Dagen var dock förvånansvärt bra. Med skolan dekorerad i hjärtan från topp till tå och glada människor dansandes i entren. Privat zon ojojojojojoj
Louise var söt dagen till ära, eller nej hon är alltid söt. Och någon okänd människa (hon) lämnade ett välbekant meddelande på mitt skåp från en gammal favoritlåt. Yes i would totally go gay for you stranger.  
Själv hade jag och några bruds fixat iordning lite mustache klubbor till klassisarna så att alla, singel som upptagen, kunde få något sött att suga på. They were much appreciated, iallafall av oss. 
Sen kom jag hem och bjöd min allra bästan henvän på mat och efterrätt. Vi hade det supermysigt tillsammans med sockret och det dämpade ljuset. Läste högt ur Pegasens Valentines nummer, pratade och var allmänt romantiska så som man ska va på alla hjärtans dag.
Som avslut på en bra dag så tar jag ett quote från tumblr som hälsning till alla er  
"Remember: You can't spell 'Valentines Day' without 'Anal Destiny' "
Stay safe kids.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback